Sağlık Müdürlüğü çalışanları iftarda bir araya geldi

518 yıl önce

Kocaeli İl Sağlık Müdürlüğü, çalışanları için düzenlediği geleneksel iftarı Derince Yelken restoranda gerçekleştirdi

Kocaeli İl Sağlık Müdürlüğü çalışanları her yıl geleneksel olarak düzenlenen iftar yemeği programında buluştu.

Derince Yelken restoranda gerçekleştirilen iftar programına Kocaeli İl Sağlık Müdürü Op. Dr. Şenol Ergüney, Başkanlar Op. Dr. Onursal Varlıklı, Uz. Dr. Mürsel Durmaz, Op. Dr. Coşkun Güler, Dr. Faruk Demirhan, Dr. Arzu Aşı, Başkan yardımcıları, çalışan personeller ve aileleri katılım sağladılar.

Samimi bir ortamda gerçekleşen iftar yemeği, Ramazan ayının güzelliği birlik ve beraberlik ruhu ile samimi bir ortamda yapıldı.

Yorum yap

Önceki Yazı

Sonraki Yazı

Sonraki Yazı Yükleniyor...
Yükleniyor

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...