Aynı sokaktan geçiyoruz, Aynı kaldırımlara basıyoruz, Aynı ışıklarda bekliyoruz… Ama aynı hayatı yaşamıyoruz. Bir şehir, dışarıdan bakıldığında tek bir bütün gibi görünür. Ama içine girdikçe fark edilir… O şehir, aslında
Aynı sokaktan geçiyoruz, Aynı kaldırımlara basıyoruz, Aynı ışıklarda bekliyoruz… Ama aynı hayatı yaşamıyoruz. Bir şehir, dışarıdan bakıldığında tek bir bütün gibi görünür. Ama içine girdikçe fark edilir… O şehir, aslında
Şifayı çoğu zaman çok uzakta arıyoruz. Oysa o, evin içinde, mutfağın bir köşesinde, banyodaki küçük bir kâsede, bahçedeki ağacın dibinde sessizce duruyor. Biz fark edene kadar acele etmiyor, kendini göstermiyor.
Merhaba, Bu satırlar Kocaeli Life’taki ilk yazım. Uzun zamandır zihnimde ve defterlerimde dolaşan bazı düşünceleri, burada sizinle paylaşmak istedim. Hayatın hızında fark etmeden geçtiğimiz, ama bedenimizin unutmadığı yerlere birlikte bakmayı